رزق کریم

معارف قرآن کریم،تفسیر وعلوم قرآنی

رزق کریم

معارف قرآن کریم،تفسیر وعلوم قرآنی

رزق کریم

فَالَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا اَلصّٰالِحٰاتِ لَهُمْ مَغْفِرَةٌ وَ رِزْقٌ کَرِیمٌ ﴿الحج‏، 50﴾
پس کسانی که ایمان آورده و کارهای شایسته انجام داده اند، آمرزش و رزقی نیکو برای آنهاست.

رزق کریم یک عنوان قرآنی است.که خداوند متعال در قرآن کریم در 5مورد از این عنوان استفاده می کند.همانطور که در ایه بالا آمده است.رزق کریم جایزه ای است که خداوند به بندگانی که ایمان بیاورند وعمل صالح انجام بدهندعطا می کند.
امیدواریم که درسایه این ذکر شریف بتوانیم معارف قران وعترت را منتشر بسازیم.وجزو خدمتگذاران به قران وعترت نام ما ثبت گردد.تا روز قیامت در پیشگاه قرآن وعترت مهجور نباشیم.

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

جایگزین جمهوری اسلامی ایران

امین کریمی | چهارشنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۰۷:۵۴ ق.ظ

باید دنبال جایگزین برای جمهوری اسلامی ایران باشیم!!! 

... وَٱللَّهُ یَحۡکُمُ لَا مُعَقِّبَ لِحُکۡمِهِۦۚ وَهُوَ سَرِیعُ ٱلۡحِسَابِ (قرآن کریم، رعد ۴۱)
 و خدا حکم مى کند؛ و هیچ بازدارنده اى براى حکمش نیست، و او در حسابرسى سریع است.

 

اندیشدن به نظامی بهتر و بالاتر از جهموری اسلامی، از امور قطعی و یقینی است. اگر در دنیای امروز، کسی جمهوری اسلامی را حکومت کامل و تأمین کننده دنیا و آخرت مردم بداند سخت در اشتباه است. باید دنبال جایگزین برتر و بهتری باشیم.
 البته این نوع جایگزینی با آنچه که اپوزیسیون جمهوری اسلامی و ضد انقلاب  مطرح می‌کنند بسیار متفاوت است.
قطعا این آشوب، آشفتگی‌، جنگ زدگی و اسارت در دست فرمانروایان فاسد که بشر امروز به آن گرفتار شده است؛ جز با یک حکومت واحد  عادل جهانی  به رهبری انسان کامل تأمین نخواهد شد.
یکی از مهم ترین انگیزه های کارگزارن صادق در جمهوری اسلامی  از جمله بنیان گذار عزیز انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و بزرگانی چون شهید حاج قاسم سلیمانی و ... نزدیک کردن ایران و جامعه جهانی به همان حکومت جایگزین جمهوری اسلامی ایران بوده و می باشد.
زخم هایی  که از  جنگ تند و تیز و نرم و سخت دشمنان به مردم ایران می رسد و  مشکلات اقتصادی و فرهنگی عمیقی که در جامعه حس می‌کنیم همه اینها تلنگری است برای ما که برای رسیدن به حکومت امام زمان علیه السلام بیشتر فکر‌کنیم. 
در این نظریه، تغییر جمهوری اسلامی به منظور  رسیدن به حکومت جهانی امام زمان علیه السلام در واقع تبدیل حکومت نائب امام به حکومت خود امام معصوم است. در این نظریه بهترین راه برای تغییر و تبدیل حکومت جمهوری اسلامی تقویت آن در مسائل مهمی چون تقویت نظریه ولایت فقیه، مردم سالاری دینی، برپایی عدالت همه‌جانبه، مبارزه جدی و قاطع با فساد، حمایت از محرومین، رشد علمی و معنوی همه مردم، سالم سازی عرصه رسانه و هنر از افراد ضد دین و ضد مردم و دفاع از مظلومین در هر جای عالم است‌.
البته این مقدمه بودن و انتظار زمانی معنا پیدا می‌کند که همه به وظایف خود در هر جایگاه و مسئولیتی در پرتو ایمان و اخلاص و ایثار و جهادگونه عمل کنند و به بهانه آمدن آن حکومت عدل، دچار ظلم در اندیشه و عمل نشوند.  چرا که جزء با تلاش  علمی و معنوی و خدمت شبانه روزی و تقویت ایمان و نظم در امور و... نمی توان انتظار  تبدیل جمهوری اسلامی به حکومت برتر جهانی امام عصر علیه السلام را داشت.

https://t.me/a_k114q

  • امین کریمی