رزق کریم

معارف قرآن کریم،تفسیر وعلوم قرآنی

رزق کریم

معارف قرآن کریم،تفسیر وعلوم قرآنی

رزق کریم

فَالَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا اَلصّٰالِحٰاتِ لَهُمْ مَغْفِرَةٌ وَ رِزْقٌ کَرِیمٌ ﴿الحج‏، 50﴾
پس کسانی که ایمان آورده و کارهای شایسته انجام داده اند، آمرزش و رزقی نیکو برای آنهاست.

رزق کریم یک عنوان قرآنی است.که خداوند متعال در قرآن کریم در 5مورد از این عنوان استفاده می کند.همانطور که در ایه بالا آمده است.رزق کریم جایزه ای است که خداوند به بندگانی که ایمان بیاورند وعمل صالح انجام بدهندعطا می کند.
امیدواریم که درسایه این ذکر شریف بتوانیم معارف قران وعترت را منتشر بسازیم.وجزو خدمتگذاران به قران وعترت نام ما ثبت گردد.تا روز قیامت در پیشگاه قرآن وعترت مهجور نباشیم.

طبقه بندی موضوعی

ضرورت تفسیر تطبیقی

امین کریمی | يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹ ب.ظ
ضرورت تفسیر تطبیقی 1: اکنون در دهکده جهانی هستیم.تبادل اطلاعات بسیار سریع شده است.وباید بروز در صحنه بود واز افکار وعقاید حق شیعه دفاع کرد. 2: دفاع مودبانه ومتقن ومقتدرانه از مکتب اهل بیت -لزوم گفتگو ونقد مودبانه حتی  با وهابیت حافظ شیرازی تفسیر بیضاوی اهل سنت را تدریس می کرده است. 3:رفع تردیدها واتهامات از ساحت شیعه. مثلا سنی می گوید :شیعه روایات تحریف دارد.شما به اهل سنت نشان می دهی که انها هم در اتقان سیوطی روایات تحریف دارند.
  • امین کریمی

نظرات  (۱)

سلام بر مدیر خلاق این وبلاگ ، برای افزایش بازدید وبلاگت چقدر تا حالا هزینه کردی ؟ به این فکر کردی اگر وبلاگت یه روز بالا نیاد این همه وقتی که گذاشتی چی می شه پس همین حالا به وب سایت من سر بزن منتظرتم